28.25.20.0 Wentylatory, z wyłączeniem stołowych, podłogowych, ściennych, okiennych, sufitowych lub dachowych
Nadrzędne kody PKWiU
-
Kod PKWiU: 28.25.20 - Wentylatory, z wyłączeniem stołowych, podłogowych, ściennych, okiennych, sufitowych lub dachowych
Kod PKWiU 28.25.20.0 odpowiada następującym kodom nomenklatury scalonej CN:
-
Kod CN: 8414 59 15 - Wentylatory w rodzaju stosowanych wyłącznie lub głównie do chłodzenia mikroprocesorów, urządzeń telekomunikacyjnych, maszyn do automatycznego przetwarzania danych lub urządzeń do maszyn do automatycznego przetwarzania danych
-
Kod CN: 8414 59 25 - Wentylatory osiowe (z wył. stołowych, podłogowych, ściennych, okiennych, sufitowych lub dachowych, zawierających silnik elektryczny o mocy <= 125 W i wentylatorów do chłodzenia sprzętu IT objętego podpozycją 8414 59 15)
-
Kod CN: 8414 59 35 - Wentylatory promieniowe (z wył. stołowych, podłogowych, ściennych, okiennych, sufitowych lub dachowych, zawierających silnik elektryczny o mocy <= 125 W i wentylatorów do chłodzenia sprzętu IT objętego podpozycją 8414 59 15)
-
Kod CN: 8414 59 95 - Wentylatory (z wył. stołowych, podłogowych, ściennych, okiennych, sufitowych lub dachowych, zawierających silnik elektryczny o mocy <= 125 W, wentylatorów osiowych i promieniowych, i do chłodzenia sprzętu IT objętego podpozycją 8414 59 15)
Sprawdź inne kody PKWiU
-
Kod PKWiU: 10.20.13.0 - Ryby zamrożone
-
Kod PKWiU: 32.99.54 - Świece i podobne wyroby
-
Kod PKWiU: 82.91 - USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE
-
Kod PKWiU: 38.11.19.0 - Usługi związane ze zbieraniem pozostałych odpadów innych niż niebezpieczne, nadających się do recyklingu
-
Kod PKWiU: 28.25.12.0 - Klimatyzatory
-
Kod PKWiU: 26.51.7 - Termostaty, manostaty i pozostałe przyrządy i aparatura do automatycznej regulacji lub kontroli
-
Kod PKWiU: 79.11.22.0 - Usługi rezerwacji rejsów wycieczkowych
-
Kod PKWiU: 56.10.19.0 - Pozostałe usługi podawania posiłków
-
Kod PKWiU: 17.12.43.0 - Papier i tektura filtracyjne; papier dachowy
-
Kod PKWiU: 73.11.12.0 - Marketing bezpośredni i reklama bezpośrednia