30.91.31.0 Silniki spalinowe tłokowe wewnętrznego spalania, o zapłonie iskrowym, o pojemności skokowej <= 1000 cm3, do motocykli
Nadrzędne kody PKWiU
Kod PKWiU: 30.91.31 - Silniki spalinowe tłokowe wewnętrznego spalania, o zapłonie iskrowym, o pojemności skokowej <= 1000 cm3, do motocykli
Kod PKWiU 30.91.31.0 odpowiada następującym kodom nomenklatury scalonej CN:
Polska Klasyfikacja Towarów i Usług to system klasyfikacji wyrobów i usług określnych m.in. kodem 30.91.31.0. W takim katalogu produkty uporządkowane są względem sekcji, działów, grup, klas, kategorii, podkategorii i pozycji.
Nomenklatura scalona (CN) jest natomiast usystematyzowaną klasyfikacją towarów wykorzystywaną w Unii Europejskiej. Rozszerza również Zharmonizowany System Oznaczania Towarów (Harmonized System HS) wykorzystywany w większości krajów na całym świecie. Służy przede wszystkim do określenia wspólnej taryfy celnej w krajach UE. Składa się z ośmiu cyfr.
Kod CN: 8407 31 00 - Silniki spalinowe z zapłonem iskrowym, z tłokami wykonującymi ruch posuwisto-zwrotny, w rodzaju stosowanych do napędu pojazdów objętych działem 87, o pojemności skokowej <= 50 cm³
Kod CN: 8407 32 10 - Silniki z zapłonem iskrowym, z tłokami wykonującymi ruch posuwisto-zwrotny, w rodzaju stosowanych do napędu pojazdów objętych działem 87, o pojemności skokowej > 50 cm³, ale <= 125 cm³
Kod CN: 8407 32 90 - Silniki z zapłonem iskrowym, z tłokami wykonującymi ruch posuwisto-zwrotny, w rodzaju stosowanych do napędu pojazdów objętych działem 87, o pojemności skokowej > 125 cm³, ale <= 250 cm³
Kod CN: 8407 33 20 - Silniki z zapłonem iskrowym, z tłokami wykonującymi ruch posuwisto-zwrotny, w rodzaju stosowanych do napędu pojazdów objętych działem 87, o pojemności skokowej > 250 cm³, ale <= 500 cm³
Kod CN: 8407 33 80 - Silniki z zapłonem iskrowym, z tłokami wykonującymi ruch posuwisto-zwrotny, w rodzaju stosowanych do napędu pojazdów objętych działem 87, o pojemności skokowej > 500 cm³, ale <= 1000 cm³
Sprawdź inne kody PKWiU
Kod PKWiU: 26.51.1 - INSTRUMENTY I PRZYRZĄDY NAWIGACYJNE, METEOROLOGICZNE, GEOFIZYCZNE ITP.